Privacyverklaring

HR Business Partner - Recruiter

  • WerkgeverGemeente Bornem
  • WerkgeverBornem
  • WerkgeverVoltijds

Wat doe je?

Als HR Business Partner – Recruiter ben jij dé drijvende kracht achter onze recruitment- en employer branding-strategieën. Jouw hoofdtaak bestaat uit het aantrekken van nieuwe talenten en het versterken van onze positie als aantrekkelijke werkgever. Je bent daarnaast eveneens actief betrokken bij verschillende andere HR Business Partner-activiteiten.

  • Rekrutering en selectie: Je organiseert en coördineert het volledige wervings- en selectieproces voor de verschillende clusters binnen onze organisatie. Dit omvat alles van het opstellen van vacatureteksten en het begeleiden van selectieprocedures tot het verzorgen van een warm onthaal voor nieuwe medewerkers.
  • HR Business Partner-activiteiten:
    * Employer Branding:
    Je bent zeer actief betrokken bij het ontwikkelen en implementeren van diverse initiatieven om Bornem als aantrekkelijke werkgever op de kaart te zetten en onze zichtbaarheid op de arbeidsmarkt te vergroten.
    * Je werkt samen met jouw collega’s HRBP en ondersteunt hen bij HR-gerelateerde topics binnen hun clusters.
    * Je denkt proactief mee na over de personeelsbewegingen (instroom, doorstroom, uitstroom).
    * Je werkt mee aan acties om de missie, visie en waarden van Bornem te verankeren binnen de organisatie.
    * Je werkt mee aan (of bent projectleider van) verschillende HR projecten zoals vormingsbeleid, onthaalbeleid, …
  • Je werkt nauw samen met jouw collega's binnen het HR team waardoor je een organisatie brede kijk blijft behouden.

Wat verwachten we van je?

  • Je hebt al de eerste stappen gezet als HR Business Partner en ervaring opgedaan met meer strategische HR-vraagstukken.
  • Je hebt een grote interesse en enthousiasme voor rekrutering en employer branding. Je bent gedreven om de juiste talenten aan te trekken en hen een positieve kandidatenervaring te bieden. Je ziet rekrutering niet als een taak, maar als een kans om de organisatie te versterken en te laten groeien.
  • Je toont initiatief, volgt de nieuwste trends op de voet en bent altijd op zoek naar nieuwe mogelijkheden om Bornem als werkgever te promoten.
  • Je bent een netwerker en weet duurzame relaties op te bouwen met kandidaten, collega’s en externe partners.
  • Je kunt jouw ideeën, adviezen en plannen overtuigend communiceren naar zowel management als medewerkers en weet hen te inspireren om mee te werken aan de gezamenlijke doelen.
  • Je draagt kwaliteit hoog in het vaandel en kan projecten tot een goed einde brengen.
  • Je bent een echte teamspeler die energie krijgt van samenwerken en kennisdelen met collega’s.
  • Je pakt de dingen proactief vast, ziet opportuniteiten, pikt dingen op en toont initiatief.
  • Je kan je helemaal terugvinden in onze waarden en draagt ze actief uit:
    * Mensgericht: Je bent mensgericht en gaat vriendelijk en respectvol om met burgers en collega’s.
    * Positief: Je hebt een positieve ingesteldheid en denkt niet in problemen maar in oplossingen.
    * Duurzaam: Je bouwt duurzame relaties op met de mensen om je heen en je deelt jouw kennis, inzichten en ervaring met jouw collega’s.
    * Open minded: Je bent open minded en je denkt en bouwt mee aan onze organisatie.

Aanwervingsvoorwaarden

- Je bent in het bezit van een bachelor diploma.

Wat mag je van ons verwachten?

  • Een contract onbepaalde duur op niveau B1-B3.
  • Het bruto maandsalaris bedraagt min. €2.940,86 (met 0 jaar anciënniteit) en max. €4.955,26 (met 23 jaar relevante anciënniteit).

Jaren dienst die je hebt opgebouwd bij overheidsdiensten worden volledig meegenomen. Daarnaast kan relevante privé-ervaring ook volledig meegenomen worden. Wil je weten wat dit voor jou concreet betekent? Aarzel dan niet om een loonsimulatie op te vragen bij de personeelsdienst via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

  • Het salaris wordt aangevuld met een pakket van extralegale voordelen zoals:
    * Maaltijdcheques t.w.v. €8/gewerkte dag
    * Fietsvergoeding of gratis openbaar vervoer voor woon-werkverkeer (het station van Bornem bevindt zich op wandelafstand van je werkplek).
    * Bornem-cadeaubon en ecocheques t.w.v. €100
    * Gratis hospitalisatieverzekering
    * Aanvullend pensioenplan
  • Een warme organisatie met aandacht voor een gezonde work-life balance met
    * Mogelijkheden tot thuiswerk
    * Glijdende werkuren
    * 33 vakantiedagen
  • Diverse opleidingsmogelijkheden en de kans om je te ontwikkelen in deze functie.
  • Je komt terecht in een dynamisch team dat zich iedere dag samen met de collega’s van het lokaal bestuur inzet voor een nog betere dienstverlening.

Interesse?

Solliciteren kan via de knop ‘solliciteer nu’ op onze website www.bornem.be/vacatures en dat ten laatste op 7 oktober 2024. Je bezorgt ons een CV, motivatiebrief, een kopie van je diploma en een recent uittreksel van het strafregister (max 3 maanden oud).

Procedure

Voor deze sollicitatieprocedure zullen alle kandidaten die voldoen aan de voorwaarden uitgenodigd worden om deel te nemen aan de selectieprocedure. Het selectieprogramma is voor iedereen gelijk en bestaat uit volgende onderdelen:

Preselectie

Zijn er meer dan 10 sollicitaties dan vindt er een preselectie plaats op basis van screening CV en motivatiebrief. Hecht dus zeker belang aan de opmaak van je CV en motivatiebrief. Maximaal 10 kandidaten worden uitgenodigd op het verkennend gesprek.

Timing: 8 oktober 2024

Deel 1: Verkennend gesprek.

Tijdens dit online gesprek via Teams worden de wederzijdse verwachtingen afgetoetst en gaan we dieper in op de motivatie. Maximaal 6 kandidaten gaan door naar het volgende onderdeel.

Timing: 15 oktober 2024. Datum onder voorbehoud, een exact tijdstip zal nog worden meegedeeld.

Deel 2: casus als onderdeel van een gestructureerd interview.

Tijdens dit interview heb je even de tijd om een casus uit te werken en toe te lichten. Tijdens het gesprek worden er ook een aantal competenties bevraagd.

Timing: 23 of 24 oktober 2024. Data onder voorbehoud, een locatie en exact tijdstip zal nog worden meegedeeld.

Vragen?

Wens je meer informatie neem dan contact op met Jade van de personeelsdienst via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of 03 890 69 07

Kom eens langs op de dienst!

Heb je nog geen ervaring en krijg je graag een beeld van onze werking of onze dienst? Contacteer ons via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en we plannen graag met jou een korte rondleiding op de dienst in waar je kennis kan maken met onze collega’s en onze werking.

Solliciteer hier

Solliciteer hier

Kom Werken bij Gemeente Bornem! Bij gemeente Bornem staan samenwerking, innovatie en een warme, eigentijdse werkcultuur centraal. Wij bieden je niet alleen een uitdagende job met ruimte voor initiatief en eigenaarschap, maar ook de mogelijkheid om bij te dragen aan het welzijn van onze burgers en de gemeenschap. Samen maken we van Bornem een plek waar het goed is om te wonen, werken en leven. Wij zijn altijd op zoek naar enthousiaste, gedreven en talentvolle mensen die samen met ons willen bouwen aan een bloeiende, gastvrije en toekomstgerichte gemeente. Of je nu net bent afgestudeerd, al jaren ervaring hebt, of een carrièreswitch overweegt, bij ons krijg je de kans om jouw talenten in te zetten en je verder te ontwikkelen in een inspirerende omgeving. Ben jij klaar voor een nieuwe stap in jouw carrière? Ontdek onze vacature en solliciteer vandaag nog. Wij kijken ernaar uit om je te verwelkomen in ons team!