Zin om de leiding te nemen over onze payroll- en personeelsadministratie? Hou je van het optimaliseren van processen en systemen en van veranderingen realiseren samen met je team?
Solliciteer dan nu bij provincie Antwerpen als teamlead payroll -en personeelsadministratie!
De provincie Antwerpen wordt op vlak van HR ondersteund vanuit het departement Personeel en Organisatie. Je komt terecht in het team dat verantwoordelijk is voor het beheer en de opvolging van de payroll- en personeelsadministratie, evenals de bijhorende eerstelijnsdienstverlening naar medewerkers. Deze rol heeft betrekking op het hoofdbestuur en onze autonome provinciebedrijven (APB’s).
Vatten we jouw takenpakket in een notendop samen, dan ziet dat er zo uit:
Als teamlead payroll & personeelsadministratie ben je, samen met de payroll experts, verantwoordelijk voor het optimale verloop van de voorbereiding en de correcte uitvoering van de loonverwerking, alsook voor vlotte en accurate processen inzake payroll, personeelsadministratie en tijdregistratie. Je rapporteert aan het departementshoofd.
Dit vertaalt zich verder in de volgende concrete taken en opdrachten:
Werk je bij de provincie Antwerpen of een ander openbaar bestuur? Bekijk dan of je voldoet aan de voorwaarden voor bevordering, interne mobiliteit of externe mobiliteit. Heb je toch nog vragen? Neem dan contact op met de consulent werving en selectie.
Jouw salaris is gebonden aan de vooropgestelde barema’s die horen bij het niveau van de functie.
Deze functie is ingeschaald op A4-niveau. Je start in salarisschaal A4a en het bruto maandsalaris ligt tussen € 4.383,11- € 6.683,00.
Bekijk onze extra legale voordelen om ons uitgebreid voordelenpakket te bekijken en onze loonsimulator om een gedetailleerde inschatting te maken van je bruto en netto maandsalaris.
Stap 1: Ja, ik wil!
Na het lezen van onze vacature ben jij overtuigd dat deze job écht iets voor jou is, je stuurt ons dan ook je CV en motivatiebrief tot en met 19 januari 2025 via de solliciteerknop hieronder.
Stap 2: cv-screening
Wij screenen alle binnengekomen cv’s en motivatiebrieven op basis van professionele ervaring met het takenpakket & motivatiebrief.
Stap 3: Check je mail!
Indien je bij de overgebleven kandidaten bent, krijg je van ons een mailtje in de week van 20 januari 2025 waarbij we je uitnodigen voor de thuisopdracht en competentiegerichte interview.
Stap 4: Competentiegerichte interview en presentatie thuisopdracht
Voorafgaand het competentiegerichte interview waarbij we jou al wat beter leren kennen, horen we graag jouw versie en visie op de thuisopdracht. Dit onderdeel zal in het provinciehuis doorgaan op 6 februari 2025.
Stap 5: Assessment
Nadat we iedereen al wat beter hebben leren kennen tijdens het competentiegerichte interview, selecteren we de kandidaten om deel te nemen aan het assessment, waarbij een aantal competenties met de focus op het leidinggevende aspect aan deze functie verder zullen getest worden.
Stap 6: Eindselectie
De selectiejury legt jouw resultaat uit de vorige stappen samen en kiest de laureaat voor deze procedure.
Stap 7: We hebben een match!
Tijdens de eindbeslissing stellen we een eindrangschikking op waarna we iedereen telefonisch op de hoogte brengen van zijn/haar resultaat en de laureaat de functie aanbieden.
Houd deze data alvast vrij in je agenda.
Meer informatie over deze onderdelen kan je hier lezen.
Contactpersoon:
Annelise Van der Perre
Consulent werving en selectie
Wie zijn we? Elke organisatie kan maar schitteren met betrokken en competente medewerkers die zich goed in hun vel voelen en trots zijn op hun werk. Voor de provincie Antwerpen is dit niet anders. Daarom zetten we sterk in op een gezonde balans tussen werk en privé, talentmanagement, een motiverend loopbaanbeleid, een activerend welzijns- en re-integratiebeleid en krachtig leiderschap. Werken bij de provincie Antwerpen betekent werken in een grote organisatie met meer dan 1800 collega’s, actief in een brede waaier aan functies. Wij stimuleren en ondersteunen onze medewerkers om hun loopbaan in eigen handen te nemen en het beste uit zichzelf te halen. Samenwerken en resultaten boeken zien wij als een gedeelde verantwoordelijkheid tussen leidinggevenden en medewerkers, met oog voor de grote diversiteit aan werkcontexten binnen onze organisatie. Vertrouwen, open communicatie en permanente feedback staan daarbij centraal. De laatste jaren werd hard gewerkt aan de realisatie van een aantal belangrijke werven als basis voor een toekomstgericht HR-beleid. Als departementshoofd bouw je verder, motiveer je onze interne HR-experten en geef je vorm aan de verdere ontwikkeling van onze visie. Het departement, dat is opgebouwd uit verschillende belangrijke pijlers o.a. personeelsbudget, personeelsadministratie, talent & organisatieontwikkeling, personeelsbewegingen, stafdienst, welzijn en preventie, valt onder jouw aansturing. Kortom, we zoeken een ambassadeur die met overtuiging het draagvlak van ons modern HR-beleid binnen de provincie Antwerpen vergroot. Een inspirerende leider die energie haalt uit het verbinden van mensen en het realiseren van onze ambities.
Verdoe jij ook te veel tijd met het opvolgen van alle nieuwtjes in je feed? No worries, wij verzamelen alles wat nieuw is in de hr-wereld. Al die nieuwtjes komen wekelijks in jouw mailbox terecht.