Eén van de hot-topics binnen HR is al enkele jaren employer branding. Een actieve, authentieke en regelmatige aanwezigheid op LinkedIn garandeert een versterking van het employer brand. Deze aanwezigheid is niet enkel nodig op bedrijfsniveau. Ook de individuele acties van elke medewerker maken hier een wereld van verschil.
Tijdens deze opleiding leer/krijg je
De opleiding is opgesplitst in twee leermomenten: een intense on-site training, gevolgd door een coaching-sessie per video conference in groepjes van maximaal 4 personen. Tussen beide sessies zetten deelnemers het geleerde om in de praktijk. Tijdens de opvolg coaching-sessie krijgt iedereen feedback van de coach en mededeelnemers.
13 januari 2020, Onsite training (1/2 dag): Schrijven met impact do’s and don’ts
27 januari 2020, Opvolgmoment: coachingsessie ( 1u)
Isabel De Clercq is auteur van het boek ‘Social technologies in business’ waarin ze een methodiek ontwikkelt hoe werknemers echte ambassadeurs kunnen worden van hun bedrijf via social media. Daarnaast is ze gastdocent aan de Universiteit van Antwerpen, Solvay Business School en Vlerick Business School. Tijdens deze interactieve opleiding licht Isabel ons de do’s and don’ts toe om op succesvolle manier te communiceren via social media.
850 EURO voor twee sessies
½ dag on-site opleiding (Coffeebreak + lunch, het boek ‘Social technologies in business’ van Isabel De Clercq)
1 uur individueel feedback-moment (via video conference op 27/01/2020)
Deelnemers dienen een eigen laptop mee te brengen naar de opleiding.
Xpand
Galileilaan 18
2845 Niel
Ja, ik wens in te schrijven voor dit event!
Verdoe jij ook te veel tijd met het opvolgen van alle nieuwtjes in je feed? No worries, wij verzamelen alles wat nieuw is in de hr-wereld. Al die nieuwtjes komen wekelijks in jouw mailbox terecht.