augustus252020

Webinar

Employee Experience: wat kan HR leren van marketing?

In je dagelijks leven ben je gewend om iets online te bestellen wanneer het je uitkomt, via laptop of mobiele telefoon en dit vervolgens de volgende dag thuis bezorgd te krijgen. Sterker nog je kan het moment van bezorgen dusdanig beinvloeden dat het bij je aankomt wanneer en waar het jou uitkomt. Dit vinden we inmiddels normaal, maar hoe vertaalt zich dit naar je werk?

Hoe gaan we van Customer centricity naar employee experience? Digital convenience wordt belangrijker. In het verleden werd er meer en sneller geïnvesteerd in easy fast. Life journey wint wel énorm aan belang en speelt een uitdagende rol in HR. Hoe kan u uw merk méér human maken…?

Sprekers

Programma

14:00 – 14:45
Webinar
14:45 – 15:00
Q&A

Info

In je dagelijks leven ben je gewend om iets online te bestellen wanneer het je uitkomt, via laptop of mobiele telefoon en dit vervolgens de volgende dag thuis bezorgd te krijgen. Sterker nog je kan het moment van bezorgen dusdanig beinvloeden dat het bij je aankomt wanneer en waar het jou uitkomt. Dit vinden we inmiddels normaal, maar hoe vertaalt zich dit naar je werk? Met andere woorden heeft de ervaring als consument impact op je verwachtingen als werknemer en welke rol speelt techniek hierin?

Tijdens dit webinar zullen Steven Van Belleghem, International Keynote speaker & Founder of Nexxworks en Bart Van Keer, Strategy Director HCM Oracle hier verder op ingaan.

25 augustus om 14u00 (tot 15u00).

Deelname is gratis.

Inschrijven op deze ZOOM sessie