Een geloofwaardige en authentieke employer brand staat of valt met een sterke employee value proposition die medewerkers uitstralen. Daar zetten bedrijven hun ambassadeurs voor in. Maar hoe vind je die? “Speel in op hun trots, dan heb je weinig overtuigingskracht nodig. Laat hen het podium pakken, zo groeien ze zelfs uit tot een heuse influencer.”
Ik ontwerp graag de omgeving waarin iedereen bloeit en groeit
Medewerkers moesten loon inleveren, maar we compenseerden dit door er een cafetariaplan tegenover te stellen
Leren uit fouten is in een organisatiecontext makkelijker gezegd dan gedaan. Mensen falen nu eenmaal niet graag. Maar high performing teams gaan tegen onze natuur in. Zij zetten bewust in op het maken van en leren uit fouten.
Recent gewaagde de Amerikaanse pers van een reeks grote overwinningen voor de lokale vakbonden. Reusachtige spelers als Starbucks en Amazon ontsprongen de dans niet en haalden het wereldnieuws. Wat is er aan de hand?
“Het team is een goede mix van competenties en ervaringen. Iedereen heeft zijn dynamiek. Dat maakt het team complementair. Ik voel bovendien veel engagement om samen de uitdagingen van de energiewereld van morgen aan te gaan. Ons team telt geen ego’s. De neuzen staan in dezelfde richting."
Verdoe jij ook te veel tijd met het opvolgen van alle nieuwtjes in je LinkedIn-feed? No worries, wij verzamelen alles wat nieuw is in de hr-wereld. Al die nieuwtjes komen wekelijks in jouw mailbox terecht.