Waarom doet niemand iets aan die 60% belasting op bonussen?

Een eerlijke bonus voor harde werkers in de techsector is essentieel, maar in België worden bonussen zwaar belast en complex geregeld. Het systeem ontmoedigt talentvolle professionals en belemmert economische groei. Tijd voor hervorming! De laatste dertig jaar heb ik duizenden mensen aangeworven in de techsector. We werken allemaal keihard, we innoveren, we internationaliseren. Onze mensen verdienen daarvoor meer dan een simpel bedankje. Ze verdienen waardering. Een eerlijke verloning. En als het écht goed gaat: een…
Deze inhoud is alleen beschikbaar voor onze abonnees.
Log in om verder te kunnen gaan.
Nog geen member bij HRmagazine?
Word vandaag nog member en geniet van alle voordelen. Bekijk onze verschillende membership formules!
Heb je nog vragen? Neem gerust contact op met Shauni Lowie via memberships@hrmagazine.be.
Zij helpt je graag verder.
25K
Volg ons op Linkedin en sluit je gratis aan bij de grootste HR-community van België.





