Boeit het jou om financiële analyses en projecties te maken?
Werk je graag samen in een multidisciplinaire context tussen HR en Finance?
Lijkt het je uitdagend om het verhaal van de diensten en afdelingen – jouw klanten – te vertalen naar personeelsplannen en -budgetten?
Solliciteer dan nu bij provincie Antwerpen als Teamlead HR & Finance controlling!
Provincie Antwerpen wordt op vlak van HR en Communicatie ondersteund vanuit het departement Mens, Communicatie en Organisatie. De cel ‘Budget en Rapportering’ daarbinnen focust zich op alles wat te maken heeft met de opmaak en opvolging van personeelsbudgetten (in totaal 80mio€, 40% van uitgaven van de provincie) en de rapportering van personeelsdata aan management, politiek bestuur en leidinggevenden. Deze rol heeft betrekking op het hoofdbestuur en op onze autonome provinciebedrijven (APB’s).
In deze rol werk je aldus vanuit HR, uiteraard in nauwe samenwerking met Finance, en rapporteer je rechtstreeks aan het departementshoofd (management). Je leidt een team van 2 gedreven professionals die werken rond budget en rapportering van personeelskosten en personeelsdata.
Nog vragen bij dit takenpakket? Deze kan je vanaf 2 september 2024 stellen aan Hannelore Calmeyn, jouw toekomstig departementshoofd en rechtstreeks leidinggevende. Via mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of telefonisch via +32 497 24 47 22. Toch nog vragen voor deze tijd? Stel ze dan aan Sarah Frison - HR consulente.
Werk je bij de provincie Antwerpen of een ander openbaar bestuur? Bekijk dan of je voldoet aan de voorwaarden voor bevordering, interne mobiliteit of externe mobiliteit. Heb je toch nog vragen? Neem dan contact op met de consulent werving en selectie.
Jouw salaris is gebonden aan de vooropgestelde barema’s die horen bij het niveau van de functie.
Deze functie is ingeschaald op A4-niveau. Je start in salarisschaal A4a en het bruto maandsalaris ligt tussen € 4.560,20 - € 6.666,91.
Bekijk onze extra legale voordelen om ons uitgebreid voordelenpakket te bekijken en onze loonsimulator om een gedetailleerde inschatting te maken van je bruto en netto maandsalaris.
Wil jij mee de personeelsbudgetten van Provincie Antwerpen beheren?
Super! Samen doorlopen we volgende stappen:
Stap 1: Ja, ik wil!
Na het lezen van onze vacature ben jij overtuigd dat deze job écht iets voor jou is, je stuurt ons dan ook je CV en motivatiebrief tot en met 22 september 2024 via de solliciteerknop hieronder.
Stap 2: CV screening
Wij screenen alle binnengekomen CV’s en motivatiebrieven op basis van professionele ervaring en selecteren maximum 10 kandidaten.
Stap 3: You’ve got mail!
Indien je bij de overgebleven 10 kandidaten bent, krijg je van ons een mailtje in de week van 23 september waarbij we je uitnodigen voor een kennismakingsgesprek en jou ook de thuisopdracht bezorgen en de informatie over het competentiegerichte interview.
Stap 4: competentiegerichte interview en presentatie thuisopdracht
Voorafgaand het competentiegerichte interview waarbij we jou nog wat beter leren kennen horen we graag jouw versie en visie op de thuisopdracht.
Dit onderdeel zal in het Provinciehuis op 11 oktober 2024. (deze datum is bepalend, reserveer alvast een plekje in je agenda)
Stap 5: Assessment
Nadat we iedereen al wat beter hebben leren kennen tijdens het competentiegerichte interview, selecteren we de kandidaten om deel te nemen aan het assessment, waarbij een aantal competenties met de focus op het leidinggevende aspect aan deze functie verder zullen getest worden.
Dit onderdeel zal plaatsvinden op 14 of 15 oktober 2024.
Stap 6: Eindselectie
De selectiejury legt jouw resultaat uit de vorige stappen samen en kiest de laureaat voor deze procedure.
Stap 7: IT’S A MATCH!
Tijdens de eindbeslissing stellen we een eindrangschikking op waarna we iedereen telefonisch op de hoogte brengen van zijn/haar resultaat en de laureaat de functie aanbieden.
Wil je graag gedetailleerdere informatie over elk van deze stappen? Kijk dan op onze website voor een diepgaand overzicht van het sollicitatieproces.
Houd deze data alvast vrij in je agenda.
Meer informatie over deze onderdelen kan je hier lezen.
Provincie Antwerpen: Werken met Impact Bij de Provincie Antwerpen maak je écht het verschil. Met ruimte voor persoonlijke groei, een goede werk-privébalans, en een divers team, bieden we je de kans om te werken aan projecten die de samenleving vooruithelpen. Ontdek jouw toekomst bij ons en bouw mee aan een betere provincie!
Verdoe jij ook te veel tijd met het opvolgen van alle nieuwtjes in je feed? No worries, wij verzamelen alles wat nieuw is in de hr-wereld. Al die nieuwtjes komen wekelijks in jouw mailbox terecht.