Privacyverklaring

Hoe HR Manager Katrien haar bedrijf Nordic werksterker maakt

16 september 2024
Tekst
Partner Content

Hoe maak je je bedrijf ‘werksterker’? Volgens Katrien Matthys, HR Manager bij Nordic, doe je dat vooral door te luisteren naar de leernoden van je medewerkers en je leeraanbod zo goed mogelijk af te stemmen op hun concrete uitdagingen.

Productkennis en salesskills

Het aantal medewerkers van Nordic groeide de voorbije jaren van 35 naar 141. HR Manager Katrien Matthys ziet leercultuur als een cruciale factor in die groei: “Constant schaven onze medewerkers hun salesskills bij. Dat doen ze via formele opleidingen, webinars, e-learnings...

Daarnaast organiseren we jaarlijks prospectiereizen en een workation. Zo kan iedereen op een aangename manier de sfeer opsnuiven van onze bestemmingen en productkennis opdoen.”

Fan van klassikale opleidingen

“Onze medewerkers vinden op ons intranet een overzicht van de verplichte opleidingen die we zelf intern organiseren”, gaat Katrien verder. “Daar staat ook een lijst met Cevora-opleidingen waarvoor ze zich vrijblijvend kunnen inschrijven.

Onze medewerkers blijken vooral fan van klassikale opleidingen. De klassikale opleidingen van Cevora organiseren we ook graag incompany, bij ons in het bedrijf. Het grote voordeel daarvan is dat collega’s meteen hun ervaringen kunnen delen met elkaar en die daarna ook makkelijker kunnen omzetten in de praktijk.”

Werkgeversmerk Nordic versterken

“Leren komt de skillset van onze mensen ten goede, maar helpt ons als bedrijf ook om onze klanten te blijven verrassen”, besluit Katrien. “Door onze werknemers actief te laten investeren in hun kennis en vaardigheden, voeden we hun passie voor hun job, onze producten en de klanten.

Die passie is het hart van ons bedrijf en ons succes – en onze klanten voelen dat ook zo aan. Dat merken we aan de erg goede feedback die we jaar na jaar van hen krijgen.”

Cevora maakt jouw bedrijf werksterker. Ontdek onze diensten op www.cevora.be.